وبلاگ "دیدار" نوشت:
در مقوله تبلیغات اگه کمی دقیق بشی می بینی خیلی چیزها در نظر گرفته نمی شه. البته از دیدگاه صاحب تبلیغات اینگونه نیست.
اینکه با تبلیغات پر زرق و برق، جوانان پر شور و چشم بینِ قشر متوسط چه دردسرهایی برای خانواده های بوجود می آورند تا از قافله استفاده از این اجناس عقب نیفتند به کنار اما با این تبلیغات خیلی مواقع فرهنگ و سبک زندگی ما هم تحت الشعاع قرار می گیرد.
نمونه آن در تبلیغات گلرنگ به چشم می خورد. مواردی که سازنده این تبلیغات خیلی نرم برای ما عادی سازی می کند:
دوچرخه سواری خانم ها
استفاده از پوشش کلاه ( البته با وجود پوشش کامل خاله خانم این قصه ولی یک جور عادی سازی استفاده از کلاه تبلیغ شده است)
استفاده ابزاری از زنان زیبا رو که متاسفانه اخیرا در خیلی از تبلیغات به چشم می خورد که گاها با عشوه های زنانه و بازی با چشم و ابرو هم همراه است.
مختلط بودن دختر و پسرهای حمام رفته (از سنین کودکی توسط روانشناسان هم توصیه به جداسازی جنسی می شود)
نوع پوشش بازیگران چه خانم چه بچه های دختر و پسر که به نحوی پوشش غربی تبلیغ می شود.
و...