افزایش مصرف گرایی از پیامدهای رفاقت با ماهواره
اجتماع نوشت
12 آذر 1393 ساعت 10:07
وبلاگ اسمان نوشت :
زمان زیادی از برنامه های ماهواره ای به تبلیغات کالاهای مختلف اختصاص یافته است. بیشتر این تبلیغات بر محور کالاهای بهداشتی - آرایشی و مُد است. این تبلیغات آنچنان با جذابیت و پرتکرار ارئه می شوند که مخاطب خود را به خرید آن ترغیب و وسوسه می کند.
در چند سال اخیر بسیاری از رسانه های داخلی مانند تلویزیون و روزنامه سعی کرده اند مردم را نسبت به نادرست بودن و زیان آور بودن این تبلیغات و محصولات آگاه کنند اما این روند گویا همچنان ادامه دارد و نتیجه ای جز افزایش مصرف گرایی ندارد.
کد مطلب: 19325
آدرس مطلب: https://www.baham91.ir/vdcjitev.uqeh8zsffu.html